Translate

fredag 26. oktober 2012


Bildepute eller minnepute !!!

Hello everyone.

Since I've got google translator on the side so I will only write on Norwegian from now. Hope it's ok: o))) if not, send me an email to home.memories @ hotmail.com. So should I continue with it: o)

Har ikke blogget så mye de siste dagene, men jeg har fått syd en del og har mer som ligger som skal sys :o))
Det var så koselig og sitte inne i dag og sy og se snøen dale utenfor, nesten som jule stemningen  kom med det samme :o)
Synes det er utrolig kjekk tid vi har i møt, jul og alt det koselige den bringer :o)))

Bildeputene som jeg legger inn, kan bestilles, du kan velge farg,  event hvor mange farger, bilder, går ca 6 bilder på en pute og om du vil ha et lite sitat med på den, noe jeg synes er koselig hvis det skal være gave.
Har fått en bestillig der jeg skal lage en pute til besteforeldre med alle barenbarna på, er utrolig mange koselige sitater om akkurat det. Putene er str " hodeput" da passer den fint til sofa, soverom eller hvor den måtte få sitt hjem :o)) Ønsker du en til gave eller til deg selv er det bare til og sende meg en mail.
Tar 300.- pr stk.

Her er den siste jeg laget














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar